Zuid-Afrika - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Door: Robbert de Zwart

Blijf op de hoogte en volg Robbert

21 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Op 6 april vlieg ik weer naar Zuid-Afrika om een 18-daagse dreumes reis uit te voeren namens Djoser. Dit is een nieuw concept voor ouders met kinderen tot 5 jaar. Op Koninginnedag zet ik mijn voeten weer op Nederlandse bodem en probeer dan nog wat feeststemming te proeven in Den Haag of Amsterdam.

De laatse week blijf ik bij Carolien, een goede vriendin die een onderzoek doet naar de effecten en voordelen van de bouw van een sportstadion voor de omliggende bewoners. Ze heeft daar een prachtig huis waar ik mag verblijven.

Okey tot zover!!

gr,
Robbert

  • 21 Maart 2008 - 11:32

    Ilse:

    Heej,
    Je bent er vroeg bij met je bericht, 2 weken voor vertrek! Dus mijn verjaardag moet je missen ;)! Succes met het begeleiden van al die mama's, papa's en kids tot 5 jaar. Ga je nu ook poepluiers verschonen, haha?!
    Kus Ilse

  • 22 Maart 2008 - 14:32

    Mink En Coby:

    Hi,Heel veel plezier met de kids. Weer eens wat anders. Het je ook al een knutsel of spelletjes programma in elkaar gezet?
    Wel je kinderliedjes even doornemen voor je vertrekt hoor!
    Veel plezier en tot ziens.
    Vlek

  • 02 April 2008 - 21:57

    Andrea En Koos:

    Robbert, heel veel plezier in Zuid Afrika.
    Geniet er wederom van en we wachten op je verhalen en belevenissen.
    Goede reis gewenst van Andrea en Koos.

  • 06 April 2008 - 07:23

    Lucienne:

    Heeyy Neef,

    Wil je even heel veel plezier wensen. Ik hoop voor je dat je geen gillende kinderen in je groep hebt hahah.

    ps. als je terug bent moeten we maar gezellig een keertje wat gaan drinken.

    (k) Luus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Robbert

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 19147

Voorgaande reizen:

07 Juli 2007 - 08 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: