Het einde van Azie, Nederland.......... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu Het einde van Azie, Nederland.......... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu

Het einde van Azie, Nederland..........

Door: Robbert de Zwart

Blijf op de hoogte en volg Robbert

15 Maart 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

beste mensen,

vanavond is het weer tijd om naar Amsterdam te vliegen. Na een geweldige tijd in Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand en Maleisie, is het tijd om Nederland weer op te zoeken na drie maanden.

Op vrijdag ochtend om 05.55 uur staan mijn moeder, mijn vader en mijn zusje Marjet me op te wachten. Tot snel!!!

Allemaal bedankt voor de reacties de interesse. Het laatste deel zal ik live vertellen ipv. opschrijven.

Op 29 april zal ik weer vertrekken naar Kenia om een juniorreis te begeleiden.

Robbert!

  • 15 Maart 2007 - 08:44

    Ilse:

    Goede reis! En tot snel!
    Liefs Ilse

  • 15 Maart 2007 - 10:36

    Pa En Ma:

    Hallo Lieverd.
    We zijn blij je morgenochtend op Schiphol te zien en je verhalen te horen.
    Dikke knuffels Pa, Ma en Marjet XXX

  • 15 Maart 2007 - 12:28

    Mink En Coby:

    Een goede reis en tot ziens in nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Robbert

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 19153

Voorgaande reizen:

07 Juli 2007 - 08 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: