Vissen, een goede keuze beeeeeett.. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu Vissen, een goede keuze beeeeeett.. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu

Vissen, een goede keuze beeeeeett..

Door: Robbert de Zwart

Blijf op de hoogte en volg Robbert

02 Maart 2007 | Thailand, Koh Tao

Hallo,

Ik kan het niet laten om nog een berichtje te schrijven met wat foto's. Ik had specifiek gevraagd om op grote vissen te vissen. Zo gezegd, zo gedaan. Met een boot en acht mensen gingen we de zee op. Een visje aan de haak en 10 minuten later zag ik een gigantische marlijn in de lucht springen. Mijn ogen geloofde niet wat ik zag, ik heb beet. Een gevecht waar de marlijn aanvankelijk won, maar ik krabbelde terug en won lijn. Zwetend ploeterde ik op de boot en vocht met mijn stadsbenen op de boot met een marlijn aan de haak. Na ongeveer 45 minuten was het gevecht geeindigd; resultaat een marlijn zwaarder dan de 30 kg. Zie foto's. Morgen lekker duiken. Het beste!!

  • 02 Maart 2007 - 09:47

    Pa En Ma:

    jeetje Rob wat een grote vis zeg. Ik hoop niet dat je deze zult tegenkomen tijdens het duiken. Wat een belevenis weer. Veel plezier nog.
    Dikke knuffels van ons.

  • 02 Maart 2007 - 14:55

    Erik:

    hey robbert,
    kon geen kleinere vis uitzoeken, moest je weer zo'n joekel vangen. Veel plzier met duiken en de rest van je reis.
    Groeten Erik

  • 03 Maart 2007 - 10:02

    Marjet:

    Ha Robbertje!
    Zozo dat is nog eens een visje! Kick, morgen lekker duiken. Hoop dat je het leuk hebt. Tot snel!
    Kus x

  • 03 Maart 2007 - 15:39

    Ilse:

    Wauw, wat een mega beest! Veel plezier met duiken.
    Liefs Ilse

  • 04 Maart 2007 - 16:24

    Gerben En Monique:

    En wat is er met het visje gebeurt? Weer terug de zee in zodat je hem de volgende dag met duiken weer tegen komt? Geniet er nog van en we zien je snel!!!
    Groetjes

  • 12 Maart 2007 - 14:07

    Antoon Kuil:

    Hallo Robert,

    Dat ziet er goed uit! zulke vissen vang ik niet in het koude Nederland haha. Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens lekker die kant op ga. Ik wens je in iedergeval heel veel plezier en je krijgt van alle collegae(parrel) de vriendelijke groeten, Antoon

  • 07 Oktober 2007 - 11:29

    Pedro:

    niet te veel etten ????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Robbert

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 19146

Voorgaande reizen:

07 Juli 2007 - 08 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: