Commerciele Thailand - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu Commerciele Thailand - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu

Commerciele Thailand

Door: Robbert de Zwart

Blijf op de hoogte en volg Robbert

01 Maart 2007 | Thailand, Koh Tao

Momenteel zit ik op een eiland genaamd Koh Tao. Dit eiland is slechts 21 vierkante kilometer groot en 65 km van het vaste land verwijderd. Ze noemen dit eiland ook wel de mekka voor duikers. Met tropische temperaturen in een frisse zeewind waar een tal van restaurants te vinden zijn, is dit een alles wat je nodig hebt na 1,5 maand primitief reizen in Laos en Cambodja. Het kostte me veel tijd om te onderhandelen voor de prijs, maar uiteindelijk heb ik een een bungalow in de buurt van het strand gevonden.

De eerste dag heb ik een snorkeltocht gemaakt, waar we verschillende plaatsen aandeden. Prachtige koralen en heerlijk water! Gister ben ik uit geweest en heb ik genoten van het uitgaansleven en vanavond ga ik vissen op een boot.

De komende dagen zal ik hier nog heerlijk verblijven, waarna ik doorreis naar maleisie. Een treinreis van 14 uur..

Groeten,

Robbert

  • 03 Maart 2007 - 15:37

    Ilse:

    Hee!!
    GAAAAFFFF, klinkt goed!
    Paradijsje dus!
    CU! X Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Robbert

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 19148

Voorgaande reizen:

07 Juli 2007 - 08 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: