Kerst in Vietnam, SAIGON - Reisverslag uit , van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu Kerst in Vietnam, SAIGON - Reisverslag uit , van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu

Kerst in Vietnam, SAIGON

Door: Robbert de Zwart

Blijf op de hoogte en volg Robbert

26 December 2006 | ,

Beste mensen,

HO CHI MINH city ofterwijl Saigon is een drukke handelsstad in Vietnam. Van de 80 miljoen mensen die er wonen leven er hier zeven tot acht miljoen. De gids gaf een schatting van 5 miljoen brommertjes onder deze mensen. Ja: chaos.... Tuuut tuut, alles crosst kris-kras door elkaar, onwerkelijk dat het vaak goed gaat in het verkeer.
Op kerstavond had ik een Vietnamees restaurant gerserveerd voor de groep. Een vooraf overleg scheen achteraf niet nodig te zijn want de bestelde tafel was nergens te vinden in de mensenmassa. We hebben daarom in kleinere groepjes gegeten. Na het eten zijn naar de binnenstad gegaan en hebben rondom de Kathedraal gezworven..werkelijk waaar nog noooit heb ik zoveel mensen gezien, jeeeetje. Heerlijk wat gedronken met een select gezelschap...Alles gaat prima met mij. Prettige dagen allemaal..

• 26 December 2006 - 11:16

Ma En Pa:

Hoi Robbert, Mooie dingen te zien daar, alleen die grote steden zijn een gekkenhuis vol met verkeer. Heeft ook zo zijn charme. Als je buiten de stad komt, dat ben je ook zo weer gewend aan rust en ruimte. Veel succes met de groet en plezier tijdens de rondreis. Geniet van mooi Azie. veel liefs van ons

• 26 December 2006 - 12:07

Ilse:

Hey Robbert,
    Haha, lekkere reservering! Hoe is het weer daar eigenlijk? En heb je al wat foto's gemaakt met je splinternieuwe camera? Succes verder met de reis. Liefs Ilse xxx

• 26 December 2006 - 20:14

Rinie :

Hoi rob!
    Weer een andere kant van de wereld, jij komt nog eens ergens!! Helemaal toppie voor jou, gaaf! We hopen dat je veel mooie dingen zal zien en houd ons op de hoogte met je berichtjes! Jammer dat je er 1 januari niet bij kan zijn. Wij wensen jou in ieder geval een goed 2007 en veel plezier in Vietnam de komende tijd!
    Groetjes,
    Martin & Rinie
    Wouter en Karine

• 27 December 2006 - 08:00

Marjet:

Ha broertje! Gaaf he die gaos! Echt een geweldige ervaring om dit mee te maken! Ga maar lekker genieten!
    Kus

• 27 December 2006 - 13:11

Dennis,Lisette&kids:

Wat een avontuur! we willen jou vanuit grijs en grauw Den Haag een goede jaarwisseling en leuke maanden in het verre Oosten toewensen! Groetjes!

• 27 December 2006 - 18:37

Andrea En Koos:

Ha die Robbert Geniet van alle avonturen daar in Azie.Wij genieten elke keer weer van al jouw verhalen,blijf dat vooral doen.wij wensen jouw een heel gezond 2007 en dat al jouw wensen mogen uitkomen in het nieuwe jaar.
    Groetjes en liefs van Andrea en Koos.

• 31 December 2006 - 10:19

Pa En Ma:

Hallo lieve zoon. We wensen je een spannende jaarwisseling toe in Vietnam en een heel gezond, sportief, cultureel en spetterend 2007 toe. Dikke knuffels in gedachten van ons. We denken aan je. XX

• 31 December 2006 - 23:40

Clazien En Teun:

Hallo robbert.
    wij wensen je vanuit scheveningen een heel gelukkig nieuwjaar toe en eenhele fijne tijd daarginds.
    liefs van Clazien Teun en Peter.
    ps hier word druk geknald met vuurwerk.