Klaar voor vertrek, bericht 2. - Reisverslag uit , van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek, bericht 2. - Reisverslag uit , van Robbert Zwart - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek, bericht 2.

Door: Robbert de Zwart

Blijf op de hoogte en volg Robbert

19 December 2006 | ,

Aangezien ik mijn mailgedrag ken en weinig tijd heb de komende weken, zet ik nog even een berichtje op de site met mijn globale plannen.
Na de rondreis die ik in Vietnam voor Djoser begeleid, wil ik als eerste in Laos beginnen. Daarna vervolg ik mijn weg naar onder en bezoek ik Laos. Vanuit Laos naar Thailand en daarna onderlangs naar Maleisië. Dan vlieg ik vanuit Kuala Lumpur ergens rond half maart weer naar Den Haag. Zie ook het bijgevoegde kaartje bij foto's. kuala Lumpur is niet te zien, maar ligt onder Thailand.

Allemaal prettige kerstdagen en een spetterend 2007!!!

• 19 December 2006 - 18:35

Clazien En Teun:

Hai Robbert
    Een hele fijne tijd met de rondreis en, hou ons maar op de hoogte dat vind ik fijn.Pas goed op je zelf en een goede reis.
    Prettige kerstdagen en een gezond 2007.

Gr.en liefs van Clazien en Teun xxx

• 19 December 2006 - 19:09

Arnoud:

Robbert, omstreden KNVB-specialist... wanneer gaan we dat biertje nou eens drinken vent!!??
    Jij naait hem er alweer tussenuit lees ik... wat een avontuur... wanneer ga je??

Groeten,
    Arnoud

(acbodde@gmail.com)

• 19 December 2006 - 19:53

Murel:

Lieve Robbert
    Heel veel plezier en heelhuids terug komen he, maken we de stad weer onveilig met zn allen...

• 20 December 2006 - 20:45

Kirsten De Zwart:

Ha Robbert,
    Hele goede reis. Geniet ervan! Enne, voorzichtig met brommertjes in Thailand he! Fijne feestdagen.
    Veel liefs, Kirsten

• 21 December 2006 - 20:22

Luus:

Haaa Neefie, ik heb je nog wel even snel aan de foon gehad, maar ook langs deze weg nog een onwijs leuke tijd toegewenst en veel plezier.

Liefs Luus XXX